פניהם למלחמה: חמאס מרחיב את קו האש, מטחים כבדים בדרום

    שלמה ריזל No Comments on פניהם למלחמה: חמאס מרחיב את קו האש, מטחים כבדים בדרום

    חמאס מרחיב את קו האש, אזעקות נשמעו בנתיבות | שלושה מטחים כבדים אל עבר העיר שדרות בכולם היו פגיעות העיר – 12 פצועים כתוצאה מהנפילות, אחד בינוני, שלושה קל ושמונה נפגעי חרדה | צה"ל מפציץ כל העת ברצועה, מוצבי חמאס ומבני הארגון, בכיר חוסל ברצועה | דיון חירום של ראה"מ בקריה | כל הלילה מטחים בלתי פוסקים, התושבים בעוטף הלילה בממדי"ם

    הפצצה בעזה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין הפסקה – אש: מטחי הרקטות לא פוסקים מהערב מרחבי רצועת עזה. עד כה שוגרו למעלה ממאה רקטות אל עבר ישראל. מערכת  'כיפת ברזל' יירטה כ-11 רקטות. חלק מהרקטות הצליחו לחדור את שכבת ההגנה ופגעו בשטח ישראל. העיר שדרות ספגה היום כשלושה מטחים אל העיר ובשלושתם זוהו נפילות.

    חלק מהרקטות פגעו, בגן ילדים, בגן שעשועים, פגיעה ישירה בבית, בכולם לא היו נפגעים, בשעות הערב המוקדמות רקטה פגעה בסמוך לרכב חונה, כתוצאה מכך, אדם אחד נפצע באורח קל מרסיסי זכוכית, 8 נפגעי חרדה, כולם פונו לבתי החולים, שתיים מהם נשים בהריון.

    3 נפגעו בשדרות במהלך ריצתם לממ"ד, הם טופלו במרפאה בעיר. סך הכל כ-12 פצועים בעיר שדרות.

    בתוך כך, ראש הממשלה כינס התייעצות ביטחונית בקריה, בשעה הקרובה, בהשתתפות: הרמטכ"ל ראש השב"כ וראש המל"ל. מחר בצהריים, עתיד להתכנס הקבינט המדיני בטחוני לדון המצב.

    בסמוך לשעה 11 – נשמעו אזעקות באזור התעשייה באשקלון. בהמשך הלילה, זוהתה נפילה בשער הנגב באזור תעשייה, בהמשך אזעקות נשמעו בעיר נתיבות.

    במהלך כל הלילה, נשמעות אזעקות בכל רחבי שער הנגב ומועצה אזורית אשכול. חמאס ממשיך כל העת בשיגורי הטילים.

    מוקדם יותר, צה"ל פירסם כי במהלך הלילה תקף חיל האוויר כ-12 מטרות חמאס, בהם בית מלון שהוסב למפעל לייצור בטון למנהרות, מנהרת טרור ימית ועשרות מוצבים. כמו כן צה"ל חיסל בכיר במערך הרקטי של חמאס.

    את הלילה מעבירים תושבי עוטף עזה במקלטים ובחדרים ממוגנים, פיקוד העורף הנחה את התושבים, להשאר כל העת בסמיכות לחדרים ממוגנים.

    ביקורות רבות נשמעות מהשטח על 'מערכת כיפת ברזל' שלא הצליחה ליירט את שלוש מטחי הרקטות שפגעו בעיר, התושבים חוששים, שמא חמאס למד לעקוף את המערכת, או ייתכן ומדובר בטעות אנושית או מחשובית. חשוב לציין כי אחוזי ההצלחת המערכת עומדים על מכל 90% אך לעולם המערכת לא תגיע לרמת סיכול של 100%.



    0 תגובות